close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים שיסייעו לכם בבחירת מקום לבר מצווה בשרון

מערכת שורשב תמוז, תשעו08/07/2016

איפה תחגגו בר מצווה בשרון?

תגיות:

בקרוב מאד ילדכם היקר עומד לחגוג את יום ההולדת ה-13, מה שאומר כי חגיגות בר המצווה קרובות יותר מתמיד. יום הולדת 13 אינו עוד יום הולדת שגרתי, אלא מדובר על יום מיוחד בסימן המעבר מהילדות אל עבר הצעדים הראשונים של הבגרות. כיום, אירועי בר המצווה נחגגים בקול תרועה. המשמעות היא שלא מדובר על עוד יום הולדת בחצר הבית או באטרקציה עם מספר חברים קרובים, אלא באירוע גדול עם כל המשפחה המורחבת והחברים הקרובים. הפקת בר המצווה הינה הפקת אירוע לכל דבר, מה שאומר שעליכם להתחיל לעבוד על האירוע. ראשית, עליכם לבחור מתחם אירועים לבר המצווה. איך עושים זאת?

הצעד הראשון: בחירת הלוקיישן
הדבר החשוב ביותר בעת שאתם מתחילים לעבוד על אירוע בר המצווה, הוא לבחור את המתחם שבו תערכו את האירוע. מדובר על השלב הארוך ביותר בהליך הפקת האירוע, שכן מושקעת בו מחשבה רבה, תוך הידיעה כי מדובר על ההחלטה החשובה ביותר שצריך לקבל. יותר ויותר משפחות סימנו את איזור השרון כמקום אידיאלי לחגיגת אירוע בר המצווה מכמה סיבות. ראשית, מדובר על איזור מרכזי, כך שאורחים מכל קצוות הארץ יוכלו להגיע בקלות לאיזור זה. שנית, מדובר על איזור המאופיין ברובו באווירה כפרית וחמימה, ובהתאם גם מתחמי האירועים בו.

בעת שתחפשו מקום עבור בר מצווה בשרון, תשמחו לגלות מתחמים מרהיבים ההולמים את חגיגת בר המצווה של ילדכם. המתחמים באיזור השרון יעניקו לכם משב רוח מרענן ושונה מכל המוכר לכם מהעיר, כך שמדובר על אירוע בעל זיקה לטבע ולפשטות. מצפה לכם חוויה גדולה שתעניק לכם ולאורחים שלכם אירוע סולידי ועדין, השונה מכל המוכר לכם או מכל מה שראיתם עד כה באירועי בר המצווה. בר מצווה באיזור השרון יהיה יום הולדת שילדכם, אתם והאורחים שלכם, תזכרו לעוד שנים רבות.

הצעד הבא: חפשו את האווירה
לאחר שהחלטתם כי איזור השרון הוא האיזור בו אתם רוצים לחגוג את בר המצווה, הרי שעכשיו כל שנותר לכם הוא לבחור מבין מספר מתחמים שתראו. זיכרו כי בר המצווה הינו אירוע חד פעמי, כך שלא תוכלו לשחזר אותו או לחגוג אותו מחדש – על כן, הבחירה שלכם בשלב זה הינה קריטית ותשפיע על כל נראות האירוע. חפשו את המתחם בעל האווירה הפסטורלית, השלווה, המיוחדת והשונה, שתעניק לאירוע שלכם פס קול מיוחד ורך ביום החג של ילדכם. רחוקים הימים בהם הילדים החוגגים היו מסתפקים במתחם פשוט. כיום, סף הריגוש שלהם עלה והם רוצים יותר. חיפוש האווירה כולל בין היתר גם את צוות המקום. חפשו את המקום בו אתם מרגישים קשר נעים עם צוות המקום. איכות האינטראקציה ביניכם תשפיע על הליך הפקת האירוע, כך שמדובר על פרמטר חשוב.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה